23 вересня у Житомирський міський центр зайнятості відбувся семінар за участю понад 50 великих підприємств та організацій Житомира та Житомирського району. Консультації з використання нових електронних сервісів надали їм фахівці обласного управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та Головного управління Пенсійного фонду в Житомирській області.
На початку зустрічі заступниця директорки міського центру зайнятості #Людмила_Шевчук нагадала присутнім про послуги для роботодавців і новації в діяльності та ознайомила з можливостями, які відкриває новий сервіс «Електронний кабінет роботодавця». Вона також звернула увагу на переваги співпраці зі службою зайнятості та наголосила на важливості легалізації трудових відносин з найманими працівниками.
Основним питанням порядку денного семінару стало обговорення правильного оформлення Е-лікарняних для персоналу. З порядком їх формування в Електронному реєстрі листків непрацездатності детально ознайомили присутніх #Лариса_Мельник – заступниця начальника відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Житомирській області та #Олеся_Моторна – начальниця відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів ГУ ПФУ в Житомирській області.
Зустріч пройшла у форматі конструктивного діалогу, адже озвучена інформація була вкрай актуальною та потрібною роботодавцям.