21.06.2016 | 09:59

Упродовж трьох днів в обласному центрі зайнятості відбувались наради-навчання директорів, технологів-організаторів та адміністраторів залу міських та районних центрів зайнятості. Мета таких заходів – підвищити ефективність роботи та відповідальність фахівців з працевлаштування (особистих консультантів) щодо підбору підходящої роботи клієнтам центрів зайнятості, а також недопущення споживацьких та утриманських настроїв у зареєстрованих безробітних.

Впроваджений цього року новий регламент роботи центрів зайнятості (алгоритм дій та виконання функцій) покликаний досягти більшої ефективності в роботі з клієнтами. Передусім, це якісний підбір кадрів на замовлення роботодавця, а також задоволення шукачів роботи щодо їх зайнятості. При цьому, бажаним є виконання таких завдань у стислі терміни.

Головна роль у роботі з відвідувачами за новим регламентом відводиться адміністраторам залу, які першими зустрічають людей у центрі зайнятості, з’ясовують мету звернення і починають шукати роботу, пропонуючи наявні вакансії. Якщо у базі даних центру було знайдено підходяще вільне робоче місце, адміністратор одразу видасть направлення на працевлаштування, в іншому разі – спрямує до необхідного фахівця для подальшої роботи. Окрім того, під час спілкування з відвідувачем, адміністратор надає інформаційні консультації щодо роботи служби зайнятості, вчить прийомам самостійного пошуку роботи через Інтернет-сайти, інформує про заходи, які відбуваються в центрі зайнятості, спрямовані на прискорення працевлаштування і т.і. У зв’язку з такими досить широкими функціями, до фахівця - адміністратора залу висуваються і підвищені вимоги: від належної професійної компетентності, обізнаності, досвідченості до комінукабельності та вміння спілкуватись з клієнтами, які опинились у складних життєвих обставинах.

Під час практичного навчання, яке проводили заступник директора обласного центру зайнятості, технолог-організатор Тетяна Касімцева та керівники профільних відділів, представники міськрайцентрів зайнятості методами рольових ігор «розбирали» різні ситуації звернень клієнтів, обговорювали можливі варіанти задоволення їхніх запитів та відповідні дії адміністраторів. Учасники навчання також вивчали передовий досвід роботи Новоград-Волинського міського центру зайнятості у наданні послуг окремим категоріям громадян та роботодавцям. Так, у центрі дбають про розширення компетенції представників відділів по роботі з персоналом провідних підприємств міста та району – створили клуб для роботодавців «Кадровик». Його членами вже стали близько 30 роботодавців, які двічі на місяць збираються на засідання клубу й опрацьовують трудове законодавство та обмінюються досвідом щодо кадрового забезпечення. Також з ініціативи керівництва у Новоград-Волинському центрі зайнятості створюють банк резюме жителів, які не користуються послугами центрів зайнятості. Ця інформація акумулюється у відділі взаємодії з роботодавцями, які таким чином мають ширше коло претендентів на роботу.

Представники міськрайцентрів зайнятості також опрацювали надані Центральним апаратом Державної служби зайнятості рекомендації щодо роботи комісій із запобігання довготривалому безробіттю. Такі комісії діють у всіх центрах зайнятості для виявлення причин тривалого безробіття та вжиття заходів для їх усунення, а також проведення аналізу ефективності заходів зі сприяння працевлаштуванню зареєстрованих безробітних та вжитих заходів фахівцями з працевлаштування. Причому відтепер комісія запрошуватиме на свої засідання безробітних з терміном реєстрації понад один календарний місяць, а не три та шість місяців, як було раніше.

Розглянуті під час наради-навчання питання та визначені єдині підходи у роботі з відвідувачами мають сприяти швидшому вирішенню проблем зайнятості безробітних та уникненню причин, що можуть призвести до тривалої відсутності результату їх працевлаштування.