02.03.2018 | 12:02

Більшість молодих людей не уявляють, ким бути та де продовжити навчання після школи. Усвідомлений вибір професії – це, насамперед, знання про різні види трудової діяльності, потреби ринку праці, а також самих себе – своїх можливостей, знань, умінь, нахилів.

Вибір професії – це вибір трудового життєвого шляху, вибір сфери прикладання своїх сил, знань та умінь. А разом з цим – і відповідної роботи та спільноти людей, нею об`єднаних.

Хтось хоче знайти роботу, яка дала б можливість реалізувати себе як професіонала, творчу особистість. Інші бачать свою реалізацію в служінні на користь суспільству. Всі мрії мають право на існування, але потрібно усвідомити: аби мрії здійснювалися, слід працювати над їх втіленням. Гарантія успішності полягає в активності самої людини, наполегливості в реалізації задуманого.

Щоб не дозволити шкільній молоді помилитися у виборі, провідні фахівці Олевського районного центру зайнятості за запрошеннями дирекцій шкіл протягом лютого провели профорієнтаційні заходи зі старшокласниками Майданської, Радовельської, Жубровицької та Тепеницької загальноосвітніх шкіл.

 Учням розповідали про актуальні на ринку праці професії, якого спеціаліста сьогодні шукає роботодавець і які професії будуть затребуваними в недалекому майбутньому.

Школярі разом із фахівцями центру зайнятості обговорили питання щодо того, як уникнути помилок і розчарувань при виборі майбутнього професійного шляху, дізнались про формулу вибору професії, подискутували про місце молоді на сучасному ринку праці.

Також для старшокласників били проведені групові профконсультації із застосуванням психологічного тестування для виявлення здібностей та нахилів до того чи іншого фаху. Провідні фахівці центру зайнятості відповіли на всі запитання школярів, яки виникали під час проведення профорієнтаційних заходів. Діти отримали поради щодо реалізації професійних планів і намірів на майбутнє, а також ознайомитись діяльністю та послугами служби зайнятості. Старшокласників зацікавили довідники навчальних закладів Житомирської області.

По закінченні заходів учні усвідомили значення власних інтересів, здібностей та нахилів для вибору подальшої професійної діяльності, визначили власні нахили до певного виду діяльності та з урахуванням попиту на ринку праці.