У Житомирському міському центрі зайнятості за участю представників управління Держпраці в Житомирській області відбувся семінар для фізичних осіб-підприємців міста та району.  Зазвичай ФОП не мають значного штату працівників і мають самостійно вести всю необхідну кадрову та бухгалтерську звітність. Як наслідок, виникає багато запитань щодо оформлення працівників на роботу, ведення трудових книжок, подання звітності тощо.

В рамках семінару заступник начальника відділу взаємодії з роботодавцями Житомирського МЦЗ Людмила Баранюк провела роз’яснювальну роботу щодо можливостей служби зайнятості у задоволенні потреб роботодавців у кваліфікованому персоналі, у т. ч. шляхом професійного навчання (стажування) безробітних на замовлення роботодавців. Також поінформувала присутніх про стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць шляхом компенсації фактичних витрат у розмірі ЄСВ. Присутнім було презентовано "Електронний кабінет роботодавця" - новий електронний сервіс служби зайнятості для забезпечення спрощення надання інформації та звітності.

Головний спеціаліст відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів управління Держпраці в області Богдан Савицький наголосив про нагальність питання легалізації праці та дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, а також звернув увагу на відповідальність за порушення законодавства про працю.

Активна дискусія під час семінару стала підтвердженням актуальності обговорюваних тем для успішного розвитку бізнесу та дозволила учасникам семінарів поділитися власним досвідом.