Для 12 шукачів роботи в Малинській міській філії обласного центру зайнятості відбувся тренінг «Можливість позитивного впливу на роботодавця».  Фахівець зробила акцент, що телефонна розмова – це перша презентація себе роботодавцю, тому важливо вміти представити себе чітко, зрозуміло та лаконічно. Розмова з роботодавцем повинна бути інформаційно-змістовною та послідовною, а щоб досягти цього необхідно добре підготуватися.

Виконуючи вправу-імітацію пробного дзвінка, присутні з’ясували чого вони соромляться, чого бояться, чому не впевнені й на які  неприємні події очікують. Мета вправи полягає у відпрацюванні навичок  телефонних дзвінків та допомоги слухачам позбавитися страху, який часто базується на людських реакціях. 

По завершенні тренінгу  присутні зрозуміли, що дзвінки по телефону – це часто найефективніший спосіб пошуку роботи. Дізналися, яким чином  треба телефонувати роботодавцю та як відповідати на можливі запитання,  здобули впевненість у собі й зрозуміли – щоб досягти позитивних результатів, треба тренуватися і практикувати.