Для 12 шукачів роботи в Малинській міській філії обласного центру зайнятості відбувся тренінг «Можливість позитивного впливу на роботодавця». Фахівець зробила акцент, що телефонна розмова – це перша презентація себе роботодавцю, тому важливо вміти представити себе чітко, зрозуміло та лаконічно. Розмова з роботодавцем повинна бути інформаційно-змістовною та послідовною, а щоб досягти цього необхідно добре підготуватися.
Виконуючи вправу-імітацію пробного дзвінка, присутні з’ясували чого вони соромляться, чого бояться, чому не впевнені й на які неприємні події очікують. Мета вправи полягає у відпрацюванні навичок телефонних дзвінків та допомоги слухачам позбавитися страху, який часто базується на людських реакціях.
По завершенні тренінгу присутні зрозуміли, що дзвінки по телефону – це часто найефективніший спосіб пошуку роботи. Дізналися, яким чином треба телефонувати роботодавцю та як відповідати на можливі запитання, здобули впевненість у собі й зрозуміли – щоб досягти позитивних результатів, треба тренуватися і практикувати.