оп
05.05.2016 | 14:06

Нововведеннями розпочався рік для служби зайнятості – модернізація функціоналу і технологічних прийомів при організації підбору підходящої роботи особам та укомплектування вакансій роботодавцям. На базі Малинського міського центру зайнятості розпочиналось впровадження дослідної апробації нового регламенту роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів (алгоритму дій та виконання функцій). Нині у центрі зайнятості обслуговування первинних клієнтів ведеться двома адміністраторами залу. Саме ці фахівці виконують функції диспетчера, профінформатора та спеціаліста з працевлаштування. Якщо ж підходящої роботи немає, то пошукач роботи скеровується до сектору розвитку кар’єри, де починається персональна робота з ним у пошуках роботи. За три місяці роботи в пілотному проекті відповідно до вимог регламенту результати за основними показниками діяльності свідчать про позитивну тенденцію. Робота ведеться на головний результат – підвищення рівня працевлаштування шукачів роботи та рівня забезпечення роботодавців, які подали вакансії.

4 травня з робочим візитом Малинський міський центр зайнятості відвідала моніторингова група центрального апарату Державної служби зайнятості під керівництвом заступника голови Наталії Зінкевич. Вони ознайомились з практичною діяльністю центру зайнятості щодо втілення на практиці нововведень державної служби зайнятості з надання адресних соціальних послуг населенню та надали рекомендації щодо модернізації діяльності в контексті сучасних вимог.

Про особливості ринку праці Житомирщини, зокрема Малинщини, та нові напрацювання ділилась з колегами директор центру зайнятості Тетяна Ободзинська. Майстер-класи щодо обслуговування клієнтів служби зайнятості, як роботодавців, так і безробітних громадян, проводили спеціалісти центру.

Підбиваючи підсумки, Наталія Зінкевич окреслила подальші практичні кроки щодо підвищення результативності та ефективності обговорених напрямів діяльності.