20.03.2017 | 09:13

Фізична особа-підприємець (ФОП) – це найбільш поширена та найбільш доступна організаційна форма ведення підприємницької діяльності. Це пояснюється простотою її організації, ведення бухгалтерського та податкового обліку і звітності, можливістю використовувати найману працю тощо.

Зазвичай ФОПи не мають значного штату працівників і повинні самостійно вести необхідну кадрову та бухгалтерську звітність. Як наслідок, виникає багато запитань щодо оформлення працівників на роботу, ведення трудових книжок, подання звітності тощо.

Саме тому в березні спеціалісти Житомирського міського центру зайнятості за участю представників Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської ОДА, Управління Держпраці в Житомирській області провели низку семінарів у форматі «запитання-відповідь» для фізичних осіб-підприємців м.Житомира та Житомирського району.

В рамках семінарів начальник відділу взаємодії з роботодавцями Житомирського МЦЗ Людмила Шевчук провела роз’яснювальну роботу щодо можливостей центру зайнятості у задоволенні потреб роботодавців у кваліфікованому персоналі. Присутнім було презентовано впровадження електронного сервісу служби зайнятості для забезпечення спрощення надання інформації та звітності.

Під час зустрічей начальник відділу соціально-трудових відносин, зайнятості населення та політики оплати праці Департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської ОДА Тетяна Цільора висвітлила актуальні питання застосування трудового законодавства (дотримання чинного законодавства при прийнятті на роботу найманих працівників, ведення трудових книжок, новації у сфері оплати праці, особливості застосування Закону України «Про відпустки» тощо).

Заступник начальника відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління Держпраці в Житомирській області Інна Молодковець звернула увагу на відповідальність за порушення законодавства про працю.

Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків із самозайнятих осіб управління податків і зборів з фізичних осіб Житомирської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Житомирській області Ліна Лялевич відповіла на запитання присутніх щодо податкового законодавства.

Активна дискусія під час семінарів стала підтвердженням актуальності обговорюваних тем для успішного розвитку бізнесу та дозволила учасникам семінарів обмінятися власним досвідом.