02.03.2018 | 12:12

Обґрунтований вибір професії передбачає врахування інтересів, нахилів і здібностей того, хто обирає. Про це та про особисті якості людини, які теж впливають на вибір професії, йшлося на профорієнтаційному уроці з восьмикласниками Коростишівської загальноосвітньої школи №3.

При виборі професії учні враховують і позиції старших членів родини, і товаришів, і шкільних педагогів. Важливо подбати і про те, щоб відомості про ту чи іншу професію не виявилися перекрученими, неповними, однобічними. Інтерес до обраної професії має бути стійким, тому постійний аналіз, уточнення, обдумування плану дасть можливість зробити певні висновки на користь тієї чи іншої професії.

Під час уроку учні за допомогою тестування виявляли свій домінуючий тип темпераменту, що теж важливо при виборі професії і отримали рекомендації щодо найбільш підходящих сфер діяльності холерикам, сангвінікам, флегматикам, меланхолікам. Учні навчалися складати власний професійний план, який має і віддалену професійну мету, і близькі професійні цілі-сходинки до своєї мети. Визначали ступінь впевненості в собі за допомогою тесту «Чи впевнений ти в собі?» - адже впевненість є запорукою будь-якого успіху.