15.08.2018 | 12:42

Два дні поспіль 13 та 14 серпня фахівці Житомирського міського центру зайнятості проводили заняття в «Школі ведення малого бізнесу».

На попередніх засіданнях підприємці удосконалювали свої лідерські якості, уміння будувати ефективну команду, а також відпрацьовували фактори ефективної взаємодії керівника і команди. Цього ж разу вивчали етапи росту в команді від «новачка» до «майстра» своєї справи.

Під час занять начальник відділу взаємодії з роботодавцями міського центру зайнятості Людмила Шевчук презентувала роботодавцям Інтернет-ресурс Державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище зайнятості» та детально розповіла про нові електронні сервіси, які покращують якість та оперативність обслуговування клієнтів служби зайнятості. Зокрема, «Електронний кабінет роботодавця» – це сервіс з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, орієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.

Особливістю цих занять стало проведення тренінгів з питань:

• Чому запланований шлях від «новачка» до «майстра» своєї справи проходять не всі співробітники?

• На якому етапі працевлаштування найчастіше піднімають питання про звільнення і як уникнути таких моментів?

• На що звертати увагу для якісних та тривалих відносин, що доцільно використовувати саме у сфері малого бізнесу.

• Фактори, що впливають на ефективність роботи окремого співробітника та командної роботи.

Тренінги провела фахівець міського центру зайнятості Анна Демченко.