оп
12.04.2019 | 17:47

12 квітня в обласному центрі зайнятості відбувся тренінг для фахівців, які виконують функції кар’єрних радників. Провела його доцент кафедри психології та соціальної роботи Інституту підготовки кадрів державної служби зайнятості, кандидат психологічних наук Людмила Бегеза.

З допомогою різних вправ і рольових ігор учасники відпрацьовували алгоритми роботи кар’єрного радника на різних етапах спілкування з клієнтом: від підготовки до першої консультаційної зустрічі, встановлення контакту та ефективної комунікації з пошукачем роботи до визначення виду послуг й складання індивідуальних планів надання послуг та працевлаштування.

«Під час тренінгу ми спільно визначаємо й аналізуємо, які ж стратегії діяльності кар’єрного радника можуть бути застосовані для працевлаштування конкретного клієнта залежно від його потреб. Опрацьовуємо індивідуалізований підхід: чути потреби клієнта й добирати лише ті послуги, які будуть доцільні і корисні конкретно йому для досягнення результату» - розповіла Л.Бегеза.

Учасники також тренували комунікативні вміння й навички, необхідні кар’єрним радникам у процесі проведення поглибленого профілювання й підбору послуг, а також техніки надання послуг в конкретних робочих ситуаціях.

За словами фахівців – учасників, тренінг виправдав їхні очікування. Вони поділились досвідом, вдосконалили навички командної роботи, отримали нові знання та емоційний заряд для втілення набутих навичок у щоденній роботі.