оп
22.01.2016 | 16:42

У Житомирському обласному центрі зайнятості відбулося навчання щодо проведення процедури електронних закупівель державними установами. Навчання для директорів міських і районних центрів зайнятості області провів заступник директора обласного центру зайнятості Віктор Зубрицький.

На початку свого виступу Віктор Йосипович відзначив, що область має позитивний досвід щодо проведення процедури державних закупівель, оскільки вже чотири центри, в тому числі й обласний, здійснює закупівлю товарів та послуг електронним шляхом.

Заступник директора обласного центру зайнятості Віктор Зубрицький розповів про систему електронних закупівель, зауваживши, що вона працює задля забезпечення прозорості процесу закупівель та унеможливлює прояви корупції. Але не менш важлива перевага проведення електронних закупівель – економія державних коштів. У цьому вже мали змогу переконатися фахівці Житомирського міського центру зайнятості на власному прикладі. Розмістивши у системі електронних закупівель оголошення про потребу в закупівлі бланків тиражем 15 тис. екземплярів зі стартовою ціною 7,5 тис. грн., переможцем торгів серед близько десяти претендентів було обрано виконавця послуг, який запропонував ціну майже втричі меншу від початкової – це 2,7 тис.грн. Висновок очевидний, проведення закупівлі товарів та послуг через електронну систему – простий шлях економії державних ресурсів.

Під час практичного заняття проведено презентацію електронних сервісів системи, яка дозволяє зробити державні закупівлі прозорими. Учасники навчання мали змогу покроково прослідкувати ланцюжок здійснення процесу допорогової е-закупівлі від створення оголошення про закупівлю до визначення переможця серед постачальників, які на нього відгукнулися. Під час практичного застосування отриманих знань в учасників виникали запитання, на які вони одразу ж отримували фахові відповіді та роз’яснення.