30.11.2018 | 15:52

Впродовж останніх трьох місяців фахівці районної філії Житомирського обласного центру зайнятості проводили активну інформаційно-роз’яснювальну роботу серед безробітних щодо можливості створення електронного кабінету шукача роботи та переваг користування ним. Адже, з допомогою нового сервісу  зареєстрований безробітний має можливість створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитися з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання. Крім усіх зазначених послуг, власник електронного кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості, дізнатися про заходи, які будуть проводитися, оперативно отримувати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.

Активне інформування виявилось результативним: вже 31 безробітний Любарщини має власний електронний кабінет. Вони відзначають його зручність та можливість більш швидко отримувати необхідну інформацію. Зокрема, безробітний житель с.Громади Олег Нагаюк (на фото), отримавши консультацію фахівця з питань зайнятості Тетяни Журавської, створив свій власний електронний кабінет, яким буде користуватись для перегляду та отримання послуг служби зайнятості в подальшому.

До відома, для створення «Електронного кабінету шукача роботи» клієнту служби зайнятості необхідно звернутися до особистого консультанта, надати йому адресу електронної пошти, дані щодо реєстрації логіну та паролю, за допомогою яких можливо авторизуватися та отримати доступ до власного електронного кабінету в службі зайнятості. На кінець листопада на Житомирщині понад півтисячі безробітних користуються новим сервісом.