оп
14.08.2019 | 16:11

Запроваджений інститут кар’єрного радника – це нова модель взаємодії на принципах партнерських відносин між фахівцем та клієнтом служби зайнятості, яка схиляє шукачів роботи до усвідомлення власної відповідальності за працевлаштування, а кар’єрним радникам допомагає ефективно виконувати свої функції.

Про результативність такого підходу свідчить історія успішного працевлаштування пошукача Олексія Лубчука.

Молодий чоловік із вищою технічною освітою, за фахом механік, три роки служив у Національній поліції. Проте на початку цього року опинився без роботи. Як сказав сам Олексій, він з дитинства мріяв ремонтувати різну техніку, тому й хотів би змінити фах.

Продуктивна співпраця з кар’єрним радником Малинської міської філії Житомирського обласного центру зайнятості Оленою Литвиненко забезпечила реалізацію алгоритму дій, який передбачав не тільки консультації, а й участь у семінарах із пошуку роботи, тренінгах професійного розвитку, самореалізації тощо. Вже скоро Олексій зрозумів, в якому напрямку треба рухатись, відчув упевненість у своїх силах та вирішив дитячу мрію перетворити на роботу, яка приноситиме не тільки дохід, а й моральне задоволення.

У результаті безробітний пройшов стажування у приватній станції техобслуговування та у липні був працевлаштований до місцевого підприємця Наталії Власенко авторемонтником.