Про це сьогодні, 19 березня, говорили в обласному центрі зайнятості на нараді керівників структурних підрозділів служби в містах і районах Житомирщини.
Під час зібрання учасники підсумували роботу обласної служби зайнятості у січні-лютому та визначили основні завдання на 2019 рік. Йшлося, зокрема, про стан ринку праці, забезпечення працевлаштування населення й задоволення потреб роботодавців, запровадження інституту кар’єрних радників та розширення каналів комунікації для висвітлення діяльності служби зайнятості.
«Попередній, 2018 рік, був складним, але разом з тим – визначальним в історії служби зайнятості. Це рік змін і новацій, рік реформування. Завдяки тому, що на базовому рівні персонал був вивільнений від адміністративно-господарської роботи, більше фахівців почали займатись безпосередньо наданням послуг клієнтам, вдалося в цілому підвищити ефективність діяльності. У 2019 році, із запровадженням в роботу інституту кар’єрного радника, службу зайнятості чекає новий етап розвитку" – зазначила у вступному слові заступник директора обласного центру зайнятості Галина КОРІННА.
Вона закликала керівників центрів зайнятості і філій перейнятися важливими нововведеннями в роботі й «пройти їх з гідністю».
Питання організації роботи в службі зайнятості кар’єрних радників та реєстраторів, які розпочали надавати послуги клієнтам з початку цього року, було одним з ключових на нараді. Як повідомила заступник директора Тетяна КАСІМЦЕВА, на Житомирщині працюють 38 реєстраторів і 99 кар’єрних радників. Оскільки фахівці з такими функціями – нові в службі зайнятості, на базовому рівні регулярно відбуваються тренінги для відпрацювання навичок надання послуг. Під час наради керівникам також запропонували взяти участь у рольовій грі «Внутрішньо організаційні комунікації» для кращого усвідомлення взаємозв’язків фахівців з метою досягнення основної цілі діяльності – працевлаштування клієнтів.
Директор обласного центру зайнятості Ігор ІЩЕНКО звернув увагу керівників базового рівня на необхідності тісної взаємодії з об’єднаними громадами. «Треба йти до громад з пропозиціями, демонструвати наші можливості з пошуку й підготовки потрібних кадрів, залучати до співпраці в організації тимчасової зайнятості для безробітних» - сказав він.
Про новий етап реформи децентралізації розповів присутнім на нараді юрисконсульт Житомирського центру розвитку місцевого самоврядування Богдан СІДОРОВ. За його словами у 2019 році завершиться перший етап реформи, який триває з 2015 року. За цей час на Житомирщині утворені 54 ОТГ, які охоплюють 64% території і 81% населення області. Область є лідером в Україні за цими показниками. Новий план дій з реформи децентралізації на період до 2020 року передбачає завершення формування спроможних громад, закріплення набутих успіхів, чітке розмежування повноважень та функцій контролю різних рівнів управління. За словами Б.Сідорова, одне з проблемних питань в діяльності об’єднаних громад на сьогодні - нестача потрібних кадрів та досвіду у вирішенні багатьох питань життєдіяльності.
Насамкінець учасникам наради запропонували психологічні вправи «Пріоритети життя» й «Витинанка», які провела заступник начальника відділу організації профорієнтації Вікторія ПРУС. Вони вчать визначати життєві цінності й демонструють особистісні відмінності кожного учасника навіть при виконанні однакових завдань за чіткою інструкцією. Цю закономірність керівникам порадили взяти до уваги, адже від помилок в роботі ніхто не застрахований, а поставлені завдання можуть бути виконані як фахівцями, так і клієнтами, з неочікуваними результатами.
До відома, у січні-лютому 2019 року мали статус безробітного 18600 жителів області. Отримали роботу 4951 клієнт служби зайнятості, що на 529 більше, ніж торік за ці місяці.
За станом на 1 березня було зареєстровано 3090 вакансій, навантаження на одну з них складало 5 претендентів. Середній розмір заробітної плати у вакансіях – 5225 грн.
Більше фото - на сторінці Житомирська обласна служба зайнятості у Фейсбук за посиланням:
https://www.facebook.com/ztocz/photos/pcb.2160272057619621/2160269437619...