19 квітня у Лугинському районному центрі зайнятості відбулася нарада-навчання за регламентом роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів під керівництвом заступника директора обласного центру зайнятості Т.Касімцевої за участю директорів, технологів-організаторів та начальників відділів взаємодії з роботодавцями Овруцького, Олевського, Ємільчинського районних та Коростенського міського центрів зайнятості.
Проведення наради-навчання зумовлено запровадженням нових підходів в організації обслуговування клієнтів фахівцями базових центрів зайнятості, реалізація яких забезпечить якісний підбір персоналу на замовлення роботодавців; задоволення потреб клієнтів щодо їх зайнятості та розвитку професійної кар’єри; посилення ролі керівника центру зайнятості в управлінні персоналом та контролі ризиків; ефективне використання Інтернет-порталу державної служби зайнятості trud.gov.ua.
Т. Касімцева презентувала алгоритм дій та виконання функцій для фахівців центрів зайнятості, використання якого сприятиме підвищенню культури обслуговування клієнтів та створення атмосфери доброзичливості й довіри між клієнтами та працівниками центрів зайнятості, підвищення ефективності роботи базових центрів зайнятості в цілому та кожного фахівця зокрема.
Учасники наради обговорили основні підходи у реформуванні надання соціальних послуг фахівцями служби зайнятості та поділилися своїм досвідом роботи під час дослідної апробації «Регламенту роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів».
Директор обласного центру зайнятості І. Іщенко підбив підсумки наради-навчання та закликав присутніх докласти максимум зусиль для виконання поставлених завдань з метою формування у суспільстві високого рівня довіри до можливостей державної служби зайнятості у забезпеченні роботодавців кваліфікованими працівниками та гідною роботою тих, хто шукає роботу.